Secret

Jag ville uppleva dig, jag satte mig själv i verksamhet. Jag tog min egna tid och gick igenom dig. Jag såg dina brister, jag förstod inte att du var mänsklig. Det är så lätt att hitta brister hos en människa som man har blivit sviken av. Det finaste av dig var inte bara splittrade glasbitar som längst min hud ville förstöra. Du är något annat. Jag ville öppna upp dig och gräva min djupaste grop inom dig. Du var känsligare än vad jag trodde, du har starkt och ödmjukt visat dina känslor genom tårar, skratt och besvikelse. Kanske har du ett av världens dyrbaraste inre? Det finaste hjärtat? Kanske ser folk inte det jag ser. Just. Precis. Därför. Att. Du. Känner. Dig. Vilsen. Nytt liv säger du? Delvis. Jag vet dina inre hemligheter, jag ser anledningar till dina handlingar på annat sätt än de som står utanför. Min uppfattning av min inre personlighet är hjälpsam. Jag skulle vilja symbolisera mitt inre för hjälpsam. Jag ville ta tag i dig, stänga mina öron och uppleva dig med mitt hjärta. Du har fått all min tid, du har fått mina öron och mitt hjärta. Förstör inte det, du lyckades krossa mig en gång. Jag uppstod igen. Gör du det igen försvinner jag för- all- tid.

Kommentarer
Postat av: Matses

Bra idé och initiativ. Lycka till! /M

2009-11-09 @ 10:49:48
Postat av: Jessica W

Du är duktig på att skriva :)

2009-11-09 @ 11:42:49
URL: http://styleandtrend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0